تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی با اشاره به پویا و پایا بودن دین اسلام افزود: تنها دینی که در عالم بشریت پایا و پویا است دین اسلام است. به همین دلیل اسلام ختم تمام ادیان الهی محسوب می شود که چند مولفه در این ویژگی نقش اساسی دارند که یکی از مهم ترین آنها نقش تبیینی و تفسیری روایات درباره دستورهای کلی قرآن است. پیامبر اسلام (ص) در حدیث ثقلین تاکید کرده اند که اسلام با قرآن و عترت اسلام کامل است و هرکدام از این دو کمرنگ شوند اسلام واقعی شکل نمی گیرد. این دو امکان جدایی ندارند و تا محشر در کنار هم خواهند بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر این مطلب که با اهل سنت برادر هستیم عنوان کرد: اسلام زمانی جایگاه واقعی اش را پیدا می کند که عترت و قرآن به یک اندازه مورد توجه هر دو فرقه اهل سنت و شیعه قرار بگیرند. زمانی این شرایط ایجاد می شود که اهل سنت به اندازه قرآن به عترت نیز اهمیت بدهند و شیعیان نیز به همان اندازه که به عترت توجه دارند قرآن را نیز در نظر داشته باشند چرا که اسلام با هردوی اینها معنای واقعی اش را پیدا می کند.

وی با تشریح دلیل توجه یک اندازه به قرآن و عترت گفت: کلیات اسلام در قرآن آمده و جزییاتش در روایات است. اگر روایات نباشد نمی توان از کلیات به درستی در زندگی بهره برد. به طور مثال در قرآن به حج تاکید شده اما مناسک حج تشریح نشده و این مناسک در روایات اهل بیت(ع) آماده است. به همین دلیل است که اسلام بدون قرآن یا عترت ناقص است و به جایگاه واقعی اش نمی رسد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان صحبت هایش به دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: در تاریخ اسلام بارها و بارها از نقل روایت ها جلوگیری کرده اند که آن زمان نتیجه اش به وجود آمدن بنی امیه و بنی عباس بود. در عصر کنونی نیز دشمانان اسلام سعی در جلوگیری از نقل احادیث دارند که نتیجه اش ایجاد گروهک داعش، سلفی ها، وهابی ها و اسلام انگلیسی است و حالا وظیفه ما است که با حمایت از قرآن و روایت هامانع از نیل دشمن به اهدافش بشویم.

در این مراسم حجت الاسلام شاهمرادی، معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گزارشی از روند برگزاری مسابقات سراسری حدیث ستاد ارتش ارائه کرد.

در پایان این مراسم از افراد برتر رقابت ها تجلیل به عمل آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشآجاعقیدتی سیاسیتازه های خبر
[ شنبه 17 مرداد 1394 ] [ 14:36 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 2641
بازدید کل : 84208
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->